Re: News robot chrzaniony...

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sat 31 May 1997 - 10:38:22 MET DST

On Fri, 30 May 1997 20:44:05 +0200 (CEST), Krzysztof Halasa wrote:

>Te maile _odbiera_ osoba.

domyslilem sie Krzychu,
tyle ze uwage zwraca mi robot, a potem pisze jak masz zastrzezenia
to napisz do mnie. Powinno byc: to napisz do mojego autora (czy ownera
jesli bedzie wiecej instalacji i nie nad wszystkimi bedziesz panowal)
i w tym miejscu powinien byc adres albo wyraznie zaznaczone ze na Reply
mail trafi do czlowieka. Nikt nie ma zamiaru dyskutowac z robotem.
(z moim mailbotem tez nikt nie dyskutuje)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi