Re: TP S.A. (bylo: TP), off-topic & long vehicle

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 31 May 1997 - 03:25:00 MET DST

egg1_at_polbox.com pisal:

>W pelni sie zgadzam z moimi przedmowcami iz jestesmy w
>bezczelny sposob naciagani
>chcialbym zwrocic uwage na jedno:
>
>TPSA sprzedaje nam w tym wypadku usluge dodatkowa.....
>w momencie gdy modemy nasze sie nie polacza to oni nie
>spelniaja warunkow - wiec wydaje mi sie ze pobierajac oplate
>za impuls naciagaja nas.

Dokladnie tak! To jest wiadome od zawsze. Klopot w UDOWODNIENIU tego
faktu bo w starciu z dzialem reklamacji TP S.A. to klient musi
udowodnic, ze nie jest wielbladem.

>Taka sytuacja jes dla nich kozystniejsza:
>* maja mniejsze obciazenie sieci i wieksze pieniadze gdy
>nasze modemy sie nie polacza (wedlug mnie okolo 3razy)

Sugerujesz, ze robia to CELOWO. Ale gdzie dowody? Takie rzeczy trzeba
udowodnic bo z faktu, ze sie komus cos oplaca to nie znaczy, ze
automatycznie tak robi (grabi staruszki np.). Musialbys zlapac kogos
za reke jak grzebie w billingu a i tak TP S.A. by to nie obeszlo bo
przeciez winien by byl grzebacz a nie instytucja. Chyba ze nagralbys
jak min. Zielinski wydaje dyspozycje prezesowi Zarzadu zeby w zwiazku
z potrzebami doliczyl wszystkim abonentom po 2 impulsy :-)

>Wydaje mi sie ze gdyby wszyscy ludzie zaczeli sie dopominac
>o swoje cos by sie dalo zrobic, pamietajmy ze spolecznosc
>Internetowa moze sie tylko powiekszac, mozemy stanowic
>potezna sile nacisku nie tylko naTPSA.

Nie zartuj...znaczy sie nie rozsmieszaj. Na TP S.A. mamy dokladnie
taki sam wplyw jak na wysokosc podatkow. Gora wie lepiej, dol wie
mniej. Koniec, kropka.

>Nalezy tylko polaczyc sily w pewnych dzialaniach.

Tak przez jakis czas mi sie wydawalo, ze na przyklad marsz
protestacyjny na min.lacz. Ale: w TP S.A. jest 70 tys. pracownikow.
Widzisz ICH marsz? Jakis czas temu we Francji pracownicy ich
telekomucha wybronili sie protestami przed liberalizacja. Co prawda
ich telekomuch w porownaniu do naszego to niebo a ziemia ale zawsze.

>Obysmy sie laczyli za pierwszym razem

Billing, billing i jeszcze raz billing. Potem reklamacja WSZYSTKICH
polaczen z 0202122 zbyt krotkich na to zeby moglo dojsc do przyznania
numeru IP. A potem...a potem musisz udowodnic, ze to nie Twoj sprzet
zawinil :-)

>egg

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski