Re: Internet przez satelite?

Autor: Reagan (reagan_at_easynet.co.uk)
Data: Fri 30 May 1997 - 19:54:35 MET DST

CYberia ,taka drobna firma w US proponuje zestaw za 2300 w $. Plus
 zalozenie 500$, a potem juz strzelasz za 450$ miesiecznie do 30 godzin.
 Chyba jednak TP nie dostanie po d. Info wycedzilem w prasie na zasadzie
ciekawostki. A przy okazji U.S sa na razie jedyne, ktore proponuja konekcje
 darmowe na numer 0800, miesieczna renta jest za to wyzsza. Tymczasem w
 Europie chyba najlepiej w U.K., wieczorkiem i weekendy po 1 pens za
minute.
 reagan_at_easynet.co.uk

Mariusz Turos <mariant_at_polbox.com> wrote in article
<338DE9FE.2E1_at_polbox.com>...