Re: WAV recorder.

Autor: Cezary Lagod (ciniek_at_deuter.im.pw.edu.pl)
Data: Fri 30 May 1997 - 19:39:34 MET DST

Rafal Wielicki napisal(a):

>Czesc,
>Poszukuje pogramiku pod Win95 potrafiacego samplowac w formacie WAV
>bezposrednio na HDD - bez ograniczen czasu samplingu (za wyjatkiem
>pojemnosci HDD).

Bez ograniczen to nie wiem ... ale super jest CD Worx o ile sie ma
zarejestrowana wersje ( o co chyba nie trudno ;-)

Co do nagrywania WAV w ogole to mamy specjalistyczny program przy
karcie Microsoud, bodajze MicroEditor, ale nie wiem czy jest
bezposrednio w sprzedazy.

tsharek ( siedzac przy 100 plytkach CD i dlubiac w nosie ;-)