Re: MkS --- BLAD TX V-0201

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 30 May 1997 - 19:36:14 MET DST

At 11:15 97-05-30 +0200, you wrote:
>Cze...
>Mks z maja ^mowi^ ze na partycji rozszezonej jest blad taki:
>.
>BOOT sektor dysku lokalnego D: BLAD TX V-0201
>.
>co to jest, kto wie
>odpowiedz takze mejlem, plis

  Musisz chyba napisac do Marka Sella
  Ale sadzac z napisow jakie sa wewnatrz programu MKS_VIR
 (patrz ponizej) to wyglada, ze ten napis sie ukazuje awaryjnie
  gdy nie ma odpowiedniego napisu slownie wyjasniajacego nature
  bledu. Moze to oznaczac, ze ten rodzaj bledu sie pojawia tak
  sporadycznie, ze autorowi sie nie chcialo pisac odpowiedniego
  komunikatu.

  A wiec na pewno NIE jest to jeden z bledow sygnalizowanych
  ponizszymi napisami. Nie wiem czy MKS_VIR obsluguje FAT32 ?
  Nie wiem czy MKS_VIR obsluguje mieszanie kilku partycji
  z roznych systemow na jednym dysku fizycznym ?

  U mnie, na przyklad, gdy wersja 5.34c sprawdza dyski logiczne
  C: lub D: E: na partycji rozszerzonej to najpierw bardzo dlugo
  mysli. Ekran jest szary, nie ma zadnych napisow oprocz ramki.
  To bardzo dlugo to jest okolo 14 sek, podczas ktorych wyglada
  jakby komputer zawisl. Poprzednie wersje tego nie mialy.

 BLAD TX V-xxxx
 Odbezpiecz dyskietke i naciśnij coś

 Uodporniony wirus xxxx - przeładuj system !.
 Zniszczony programu MkS_vir (zamazane procedury leczące) !
 Włóż dyskietke do napędu x:
 Odbezpiecz dyskietkę w napędzie x:
 Czyszczenie zakończone
 Błędna zawartość boot-sektora - przebieg przerwany !!!
 Błędne parametry dysku - przebieg przerwany !!!
 Konfiguracja zapisana
 Nie można zapisać konfiguracji
 Błędny format zbioru MkS_vir'a !

 Błędy odczytu zbioru MkS_vir'a !
 Brak dostępu do MkS_vir'a, nie mogę ściągnąć nakładki !
 Nie potrafię odtworzyć tego formatu
 Zsyntetyzowałem zniszczone parametry
 Skopiowałem parametry z zastanego BOOT sektora
 Błąd odczytu boot sektora, przerywam pracę
 Błąd zapisu boot sektora, przerywam pracę
 Unieszkodliwiłem wirusa xxxx w Twoim systemie.
 Błąd odczytu tablicy partycji, przerywam pracę
 Błąd zapisu tablicy partycji, przerywam pracę
 Błędy odczytu/zapisu dysku - przebieg przerwany !!!
 Funkcja niedostępna w wersji DEMO !
 Naprawiłem xx zbiorów, Przebieg zakończony poprawnie
 Funkcja jest niedostępna na dysku sieciowym !
 Obawiam się, że nie masz takiego dysku !
 Podaj literkę określającą napęd (A ,B ,...), lub ESC = nie
 Odtworzyłem program w Master Boot Sector
 (tablicy partycji)
 Odbezpiecz dyskietkę
 Uszkodzony łańcuch bloków pamięci, przeładuj system
 Załadowano zewnętrzny opis wirusa xxxx
 Wirus: xx dopasowanie: xx
 Uzupełniono program o opisy xx wirusów
 Błąd PPL
 Nienaprawialny błąd operacji dyskowej
 Błąd PPS
 Sektory Zapisane
 Błąd zapisu do zbioru, działanie przerwano
 W którym napędzie znajduje się zbiór MkS_UNDO.001 ? (A /B )
 Brak zbioru MkS_UNDO.001
 Błędna zawartość zbioru MkS_UNDO.001, przerywam pracę
 Błędy odczytu dysku twradego, przerywam pracę
 Błędy zapisu na dysku twardym, przerywam pracę
 Błędny format zbioru MkS_vir'a !
[Błąd OVL_CUR_LEN] Za mało pamięci na uruchomienie nakładki !

>Maciek mash_at_iname.com

  PS powyzsza lista powstala oczywiscie nielegalnie z naruszeniem
      praw autorskich Marka Sella gdyz dokonalem cos na ksztalt
      disassemblacji jego programu bez jego zgody.
      Za co sie bije w piersi.

--
Romek