Lotus Printer Error

Autor: Seweryn Walentynowicz (seweryn_at_anatema.torun.pdi.net)
Data: Fri 30 May 1997 - 08:01:23 MET DST

   Witam !

    Uzywam programu Lotus 1-2-3 w wersji 2.01 ( tak wiem, starej ). Mam tam
dosyc duzy arkusz i makro, ktore cos z tego liczy i drukuje liste na
drukarce. Macro chodzilo bardzo dobrze do czasu przesiadki programu na
szybszy komputer. Teraz wykonaniu czesci wydruku pojawia sie w lewym dolnym
roku "Printer Error" i calosc sie zatrzymuje. Jak wylacze przycisk Turbo
to wydaje sie byc OK, ale na drugim komputerze ( i586 ) nie mam takiej
mozliwosci.
 Czy ktos moze mi poradzic jak z poziomu macra Lotusowego obsluzyc ten blad
drukarki, lub tak spowolnic drukowanie, aby on nie wystapil ?
 Nie radzcie mi, abym przeszedl na nowa wersje Lotusa, bo nie mam na to kasy
( zzarl ja nowy szybszy komputer :o( ), a na tym 1-2-3 robie dokladnie ten
jeden wydruk.

     Dziekuje za kazda pomoc

            Seweryn Walentynowicz
            seweryn_at_anatema.torun.pdi.net