AMD 5x86 133 czy bedzie chodzil i gdzie kupic

Autor: Marcin Kowalik (mkowalik_at_usk.pk.edu.pl)
Data: Fri 30 May 1997 - 11:27:35 MET DST

Rozczytuje sie na tej liscie o zaletach proce AMD 5x85 133 no i postanowilem go
kupic. Naczytalem sie tez w Komputerze nr6 o nim i mam problem czy to pujdzie
na mojej plycie. W wiekszoosici plyt przestawia sie jumper majac 486 DX-33 i
zmienajac na 486 DX/2 66 otuz w mojej plycie ustawienia do tych procow sa
identyczne. Jesli ktos ma jakies doswiadczenia z tym to bardzo prosze o maila.
I druga sprawa moja plyta jest 5V, gdzie mozna kupic przejsciowke na 3.3V
Ewntualnie interesowal by mnie caly zestaw tzn proc i przejsciowka.

Marcin Kowalik
mkowalik_at_itob.wil.pk.edu.pl