Re: Internet przez satelite?

Autor: Ryszard Rak (ryszrak_at_home.pol.pl)
Data: Fri 30 May 1997 - 01:07:55 MET DST

> Slyszal ktos cos na temat takiego urzadzenia coby dzialalo podobnie do
> odbiornika satelitarnego (taka miednica na dachu) tyle, ze pozwalalo by
> sie internetowac?
> Bo ja gdzies w telewizorze widzialem :-) ze jakas firma cos w tym stylu
> kombinuje ale na razie toto jest tylko do odczytu. Nie mozna nis
> wysylac.
>
> P.S.Ale tpsa dostala by po tylku :-)

Nic z tego tpsa i tak swoje dostanie - niestety.
Dziala to tak: laczymy sie ze swoim prowiderem zwyklym modemem 28.800 lub
33.600 i wysylamy
nasze zapytanie np. o strone www po czym z satelity dostajemy odpowiedz z
duza predkoscia
(chyba ok. 1Mbps ), potem znowu jakies nasze zapytanie o cos przez modem a
odpowiedz przez satelite i tak w kolo.

--
Ryszard Rak <ryszrak_at_orion.pol.pl>