Re: News robot chrzaniony...

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Thu 29 May 1997 - 21:26:33 MET DST

Jacek Osiecki wrote:

> znaczaca
>
> Przecież NewsRobot nie kasuje newsów, tylko informuje o niezgodności
> wysłanej informacji z zasadami panujšcymi w usenecie...

Ale jest durniem. Mi oswiadczyl, ze"- W Twoim artykule wykryte zostały
znaki nie należšce do zestawu znaków
US-ASCII, natomiast artykuł nie zawierał prawidłowego określenia użytego

zestawu znaków."

Tymczasem w naglowku bylo:
a list nie zawieral zadnych polskich znakow. Moze to tez zle ale nie ma
nic wspolnego z dez-informacja przeslana przez robota.

--
Jacek Piskozub
  Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland