Re: K6 ratunku

Autor: Wojciech Pacyna (patz_at_sylaba.poznan.pl)
Data: Thu 29 May 1997 - 14:38:16 MET DST

Caly fotosklad wyposazylem w K5 i nie mialem NIGDY jeszcze zadnych
klopotow.
Stacje robocze, serwer wszystko chodzi OK.
Raz przy instalacji Win NT 4.0 cos sie kaszanilo. Ale tam to byla plyta
glowna.
I dlatego tez nie zamierzam sie przesiadac na Pentium II tylko na K6.
Gadanie ze Intel to, Intel tamto, to dla mnie bzdeciarstwo.
____