Re: Dwa komputery i jeden modem

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Thu 29 May 1997 - 14:56:07 MET DST

On Thu, 29 May 1997 12:52:06 +0200 (CEST), Michal Smuga wrote:

>Mam pytanie. Czy majac dwa komputery polaczone laczem rownoleglym i
>jeden modem mozna korzystac z tego modemu na tym komputerze ktory nie
>jest "fizycznie" podlaczony do modemu?

to zupelnie nie zalezy od medium, ktorym sa polaczone komputery
(paralela, seriale, karty sieciowe, telepatia ecc)
lecz od oprogramowania sieciowego ktore uzywasz.
Ale ogolnie odpowiedz jest pozytywna: progamy typu ModemShare
istnieja dla wszystkich chyba srodowisk hw/sw.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi