Re: News robot chrzaniony...

Autor: Romuald Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Thu 29 May 1997 - 11:53:00 MET DST

On Thu, 29 May 1997, Gregorio Kus wrote:

> Chrzaniony news robot przypierdzielil sie i do mnie!
> i to w dodatku o cos o co dbam jak malo kto: o dlugosc linii.
> Wszystko wina Romka, bo w standardowym naglowku
>
> On <data/czas>, <korespondent> wrote:
> po prostu nie miesci sie dumnie brzmiace:
> "Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL"

  Grzesiu,
  korespondowalem z robotem i mi powiedzial,
  ze dlugosci linii w naglowkach sie nie czepia

> ale najbardziej rozbawilo mnie:

  Zauwaz, ze sam robot nie stosuje sie do ograniczania linii do circa 70
  znakow i po drugim cytowaniu juz linia dochodzi do prawego marginesu.
  Ja to widze bo z powodu Swieta siedze teraz przed terminalem znakowym
  w DOSie

> Grego
>
> p.s. a juz powazniej, niech autor tego byc moze calkiem niezlego
> programu nie wyglupia sie i wstawi w tym miejscu adres e-mail
> na ktory mozna zglaszac zastrzezenia co do funkcjonowania robota
> i pod ktorym listy odbiera OSOBA. (ludzka najchetniej)

  To jest robot multimedialny.
  Dostajesz od niego listy mailem,
  ale zeby z nim pogadac
  musisz wlaczyc przegladarke do WWW.