Re: Karty sieciowe

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Thu 29 May 1997 - 03:53:02 MET DST

On Wed, 28 May 1997 17:13:48 +0200 (CEST), boiler wrote:

>To ma by siec Token Ring, ARCnet, Ethernet czy.......?
>Przypuszczam ze Ethernet.
>To w takim razie pytanie w jakim okablowaniu 10Base2, 10Base5, 10BaseT,
>10 Base-F, czy.......?
>
>Sprecyzuj jaki typ sieci chcesz zrobic ?

Chlopie!
  Chcesz czlowiekowi pomoc, czy tylko porzucac troche hasel/kami?
Przeciez napisal ze jest zielony i do czego chce tego uzywac.
To Ty mu doradz czy ma to byc TokenRing czy Ethernet i na jakim okablowaniu.
Czlowiek skorzysta, a i my przekonamy sie czy wiesz cos wiecej
oprocz paru hasel/ek

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi