Re: DataExpert DSV 3325 - bios

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 28 May 1997 - 22:11:54 MET DST

tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl (Tomasz Finke) writes:

> No wlasnie, sciagnalem wlasciwy pliczek, kupilem 27C256 (100ns), poprawnie
> zaprogramowalem, podmienilem kostki, wsadzilem karte w gniazdo,
> wstrzymalem oddech, wcisnalem przycisk Power na obudowie..... i nic.

Hmm... A oryginalny EPROM takze jest 100ns?

Nie mam zadnych virgow, wiec takich rzeczy nie robilem, ale sprobuj
skasowac tego _nowego_ EPROMa i nagrac go oryginalnym BIOSem. Jesli nie
pojdzie, to moze za wolny EPROM?

BTW: Czy przynajmniej suma kontrolna nowego EPROM'a sie zgadza? Bo moze
plik jest skwaszony...

--
Krzysztof Halasa