Re: Jak uruchomic setup na AT 286

Autor: Sylvester Ziolkowski (sylvek_at_simg.com)
Data: Wed 28 May 1997 - 20:11:48 MET DST

Phoenix BIOS dla 286 bardzo czesto nie mial setupu w ROMie. Zazwyczaj byla
to osobna dyskietka z DOSem i programem setupowym. To pozwalalo na
zwiekszenie bezpieczenstwa komputera, zanim ktos wpadl na pomysl
zabezpieczania
dostepu do BIOS setup przy pomocy hasla zapamietywanego w CMOS.

Napisz do mnie jesli nie znajajdziesz swojej dyskietki. Ja powiniennem miec
Phoenix Setup program w swoich archiwach.

Sylwek