Re: K6 ratunku

Autor: Marcin Sochacki (wanted_at_bg.univ.gda.pl)
Data: Tue 27 May 1997 - 18:47:04 MET DST

Wojtek Kielt wrote:

> Hej !
>
> ABSOLUTNIE !!!! Do AMD nic nie mam, to bardzo dobry procek:
> dla pani sekretarki
> dla malej firmy
> dla przecietnego gracza
> dla kogos kto nie ma "pieniazków" na lepszego (czyt intela)
>
> ale do celów profesjonalnych (rzekomo) ???
> Slyszal ktos zeby Intel z "Czyms" nie pracowal ???
> A przypadków ze AMD zawiódl mialem toszke.
>
> Tu masz racje !!! gdyby nie AMD i inni to Intel by nas zjadl.
>
> ALE prosze bardzo, podpiszesz sie pod tym ????????
> AMD jest lepszy od INTELa
> [...]
                Marcin Sochacki

Jak widzisz podpisalem sie pod tym. Uwazam ze AMD jest lepszy od Intela
bo jest TANSZY. A ze nie bralem pod uwage innych kryteriow? Akurat moze
guzik mnie to obchodzi. Dyskusja jaki proc. jest lepszy jest bezowocna
jezeli nie okresla sie w jakim kontekscie je porownujemy.
Wszyscy ktorzy lamentuja ze AMD/Cyrix ma gorszy koproc, ale tak naprawde
gdyby nie bylo Intela to by ich po stopach lizali za takie szybkosci. A
to ze Intel ma lepszy koprocesor wcale nie jest tak wielka zaleta dla
ZDECYDOWANEJ WIEKSZOSCI uzytkownikow. Ilosc programow nie dzialajacych z
AMD/Cyrixem jest znikoma, a jesli sa to programy z naprawde powaznych
firm to bardzo szybko pojawiaja sie patche, wydane albo przez autora
programu, albo przez producenta procesora.
I na koniec troche angielskich obelg!

        Kill the fucking monopoly of Intel and Micro$oft!

I tym optymistycznym akcentem koncze moj liscik.

Marcin 'Wanted' Sochacki