Re: Zablokowany notebook IBM

Autor: Artur Bartnicki (archie_at_insert.com.pl)
Data: Wed 28 May 1997 - 16:06:36 MET DST

Romuald Bialy <romekb_at_polbox.com> napisał(a):

>Mam notebooka IBM Thingpad 750 i po zalaczeniu na displayu pojawia sie
>klodka.
>Brak reakcji na jakiekolwiek kombinacje klawiszy, wyciaganie baterii,
>akumulatorka
>z CMOS'a i tym podobne sztuczki. Lezal bez bateryjek przez tydzien, i
>dalej to samo
>
>Moze Wy, spece od komputerologii cos mi poradzicie (serwis IBM
>powiedzial
>zebym go do nich przywiozl, co mi nie bardzo pasuje).

Czy używałeś go przedtem, czy jest świeżo odkupiony od kogoś?

Bo na Thinkpadach widziałem parę razy preinstalowanego OS/2, a OS/2 ma
taki fajny ekran z blokadą, gdzie się właśnie kłódka pokazuje. Jeśli
to, to hasło musi znać poprzedni właściciel, inaczej klapa.

--a

    Artur "Archie" Bartnicki work: (0-71) 48 82 70
    mailto:archie_at_insert.com.pl home: (0-71) 21 92 71