Niemy CD-ROM

Autor: Janusz Forystek (januszf_at_rzesa.rzeszow.pl)
Data: Wed 28 May 1997 - 12:53:35 MET DST

Czy ktoś może mi pomóc rozwiązać następujący problem:
Mam komputer HP Pavilion (przywieziony z USA z preinstalowanym Windows 95)
na krórym zainstalowałem Windows 95 PL. W komputerze zamontowany jest napęd
CD-ROM rozpoznawany przez Windows jako "MITSUMI !A". Problem polega na tym,
że CD-ROM nie odtwarza dżwięku z płyty audio. Zaznaczam, że pod każdym
innym względem zachowuje się on poprawnie, tzn. daje się z niego odtwarzać
klipy wideo, instalować oprogramowanie itp. Po włożeniu płyty z muzyką
zostaje ona poprawnie rozpoznana jako CD-Audio i uruchamiany jest
Odtwarzacz CD. Wszystko odbywa się normalnie z wyjątkiem tego, że nie
słychać dżwięku. Problem nie leży w regulacji głośności ani w przewodzie
łączącym napęd z kartą muzyczną.

Janusz
januszf_at_rzesa.rzeszow.pl