Re: TP S.A. - "czarny terminal"

Autor: Andrzej Gidynski (ansoft_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Tue 27 May 1997 - 23:35:26 MET DST

On 18 May 1997 20:38:53 GMT, "Michal Majchrzak" <chrzanik_at_polbox.com>
wrote:

>Ludzie czy tylko mi zdaza sie widziec - nic nie widziec w oknie terminala
>zaraz po negocjacji modemow???

Być może lada dzień TPSA nie będzie wymagała skryptów.
Wygląda to jak bajka ale sprawdziłem dwa razy.
Kilka dni temu instalowałem dostęp przez TPSA (osobiście mam
konto komercyjne i ze skryptów nie korzystam) i po kilkunastu próbach
połączenia się (godzina około 11-12 w W-wie wywaliłem skrypt i
przypadkowo postawiłem ptaszka aby pokazało się okienko do logowania
przed wybraniem numeru.
 Po ukazaniu się okienka palnąłem F7 modem pomamrotał
i bez wpisywania PPP i PPP uzyskałem połączenie.
Powtórzyłem to kilka krotnie i zawsze uzyskiwałem połączenie.
Następnego dnia powtórnie pojechałem sprawdzić jak to działa i jest
wszystko OK. Ciekawi mnie czy gdzieś jeszcze tak jest?
Może ktoś to wyjaśni? (Konrad P. chyba pytanie do Ciebie?) :))

PS Dopisuję po kilku dniach, że klient nie reklamuje połączenia
      a wiem napewno, że sam skryptu nie napisze i nie zainstaluje
      a okienko terminala znika mu przed wybraniem numeru.
      Niestety chyba to nie działa na wszystkich centralach bo
      osobiście nie mogę tego uzyskać.
__
Pozdrawiam

Andrzej Gidyński