Re: praca twardego dysku w WIN95

Autor: DUANE (duane_at_polbox.com)
Data: Tue 27 May 1997 - 14:32:54 MET DST

At 00:31 27.05.97 +0200, you wrote:
>Czesc,
>
>Czy to normalne, ze w WIN95 PL mimo nieuzywania komputera nagle zaczyna
>pracowac twardy dysk?
>I to pracuje dosc 'ciezko' (stracilem juz kilka cd-r'ow przez 'buffer
>underrun').
>
>Eksperymentowalem i doslownie nic nie robilem, a tu nagle dysk zaczyna
>czytac (zapisywac), malo
>nie wyskoczy z obudowy.

[ciach - tak czasem trzeba]

>Pomozcie...
>
>Pozdrowienia
>
>Tomek
>
>konfiguracja:
>
>plyta Soyo 256K
>pentium 166 Intel
>32 MB RAM
>karta graf s3 virge
>HD 420 WD-ek (system) i Seagate 2GB (oba IDE)
                ^^^^^^^^^^^^
Stary, kto teraz wycina takie numery!
Koniecznie zamien dyski miejscami, tzn. system na duzym!
Powoduje to znacznie spowolnienie systemu. Tez tak kiedys
chcialem, ale jak mi powiedzial znajomy monter, to sie rozmyslilem...
Miedzy innymi dlatego, ze WD 420MB nie jest dyskiem LBA.
Zobaczysz, ze bedzie przyjemniej pracowac. Byc moze tez usunie to
Twoj problem, ale watpie.

>Adaptec SCSI AHA 2940

______

DUANE