Re: 33600 na modemie 28800

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Tue 27 May 1997 - 19:40:18 MET DST

On Tue, 27 May 1997 15:16:19 +0200 (CEST), Adrian Kampa wrote:

>Dial-Up z Win95 pokazuje ustawienia portu modemu a nie rzeczywist
>szybko po czenia.
>Np mój modem 14400 mam ustawiony na 57600. Wynika to z tego, e
>modem dokonuje kompresji przesy anych danych w stosunku ok 1:4.

to tez nie tak.
lepiej byloby powiedziec: modem MOZE dokonac kompresji w stosunku
ktory MOZE dojsc do 1:4. (w Twoim zdaniu wygladalo to tak jakby
robil to zawsze). Glupie modemy ktore nie potrafia sie zorientowac
ze maja do czynienia np. z zip'em potrafia transmisje z kompresja
robic wolniej niz bez kompresji (te porzadne danych skompresowanych
nie usiluja kompresowac)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi