Re: Zamiana dyskow

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Tue 27 May 1997 - 18:24:38 MET DST

On Tue, 27 May 1997 11:02:22 +0200 (CEST), Jarek Bez Ziemi wrote:

>Róznica miedzy szybkoscia, a wydajnoscia procesora jest olbrzymia.
>Przyklad z AMD DX5-133MHz jest dobitnym tego przykladem. Otóz w sytuacji
>kiedy go sie podkreci do 166Mhz (powinien wtedy miec ozn. 5x86-133 ADZ,
>nie ADW, bo szybko padnie) to wykazyje on szybkosc w testach w okolicach
>P-90, a P-100 (SysInfo; Checkit), ale kiedy przyjdzie co do czego to
>podkrecony ma mniejsza wydajnosc od P-75 np. w Win`95, wiem to z
>wlasnego doswiadczenia. Takze polecam przesiadke na Pentum w koncu to
>64-bit, a nie jak wszystkie 486 i inne ich mutacje.

widze ze nie zrozumiales mojego pytania.
Mnie chodzilo o TWOJA
   (bo "podrecznikowej" nie ma, a Ty piszesz o tym tak jakby nie dosc
    ze byla to w dodatku powszechnie znana)
definicje WYDAJNOSCI procesora, zwlaszcza w odroznieniu od TWOJEJ
definicji SZYBKOSCI tegoz.
  I jak sie doswiadczalnie sprawdza __wydajnosc__ procesora ?
(bo o ile zrozumialem do pomiaru __szybkosci__ sluza Twoim zdaniem
SysInfo i CheckIt)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi