Re: OpenDOS

Autor: stefan_at_pluton.pol.lublin.pl
Data: Tue 27 May 1997 - 08:38:15 MET DST

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.it> pisze:

> bardzo mnie to wszystko dziwi co piszecie.
> OpenDOS jest przeciez potomkiem DR DOSa
> a w nim przeciez nie bylo zadnycch klopotow ani z fdiskiem
> ani z niczym innym

Może, gdy na dysku jest tylko Open DOS to nie ma problemów, ale
ja jeszcze mam na dysku linuxa, a po każdym uruchomieniu
fdiska z Open DOS mam pochrzanioną numerację partycji i linux
przestaje startować.
Było tak:
/dev/hda1 - FAT
/dev/hda2 - Linux Swap
/dev/hda3 - Linux Native
/dev/hdb1 - Linux Native
A po uruchomieniu fdiska (Open DOS) i ustawieniu aktywnej partycji
(nic więcej):
/dev/hda2 - FAT
/dev/hda3 - Linux Swap
/dev/hda4 - Linux Native
/dev/hdb1 - Linux Native

Z niczym innym nie ma problemów, tylko z fdiskiem.

--
Tomasz Stafiński  -  Politechnika Lubelska