Re: Co zamiast HDD (zip/mo/cdr/...)

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_emails.com)
Data: Tue 27 May 1997 - 00:32:06 MET DST

Marek Sokol <msokol_at_polbox.pl> napisał(a) w artykule
<338eeb75.1898909_at_smtp.polbox.pl>...
> On 26 May 1997 20:58:58 UTC, you wrote:
> -=[ciach]=-
[...]
> alternatywa swietna. tyle ze czy na dluzsza mete bedzie to oplacalne ?
> nagrywarka (lub qmpel) jest jednak (jesli chodzi o cene i mb danych +
> nosnik) bardziej oplacalna.

> marko

Tak, ale warto jeszcze uwzglednic wygode pracy. Praca z MO przebiega troche
szybciej (chodzi mi oczywiscie o szybkosc zapisu), nie ma problemow z
zamykaniem sesji, itd. A po drugie MO mozna kasowac, a to jednak ma duze
znaczenie.

Pozdrawiam,

--
Marcin Jedrysiak