Re: Jak skonfigurowac modem ?

Autor: Marcin (kopaczm_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 27 May 1997 - 00:22:43 MET DST

Krzysztof Grochla <kil_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
<Pine.HPP.3.95.970526112050.10294A-100000_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...

> Sprawdz ustawienia portow (panel sterowania/system/menadzer
urzadzen/porty
> com&lpt/)
> Powinien tam byc port na ktorym jest twoj modem (najprawdopodobniej com 3
> lub 4) - daj wlasciwosci i zobacz jaka jest szybkosc transmisji - daj
> maksymalna.
> Ja na modemie Zoltrixa 33.600 prawie zawsze z TPSA wyciagam 28.800 i
> wszystko chodzi bez problemow.

Tez mam Zoltrix 33.6 wew (FM-VSP336I) i jestem z niego bardzo zadowolony.
Pomijajac mase bajerow za przystepna cene, to chodzi jak burza. Z
konfiguracja praktycznie zero problemow, chociaz nic nie da sie porownac do
Motoroli LifeStyle 28.8, ktora mialem kiedys pozyczona (z pracy).
Podlaczylem toto, wlaczylem komputra, odplilem win95 i nawet nie
powiedzial, ze znalazl uzadzenie PnP, pomyslalem, ze go nie wykryl (choc
powinien). Wszedlem do panelu sterow. patrze na modemy, a on sam sie
zainstalowal i skonfigurowal. Wracajac jednak do Zoltrixa, to fakt, za
kazdym razem z tpsa bylo 28.8, ale od wczoraj pokazuje 33.6 - niezle. Ale
czasem zdarza mu sie zerwac polaczenie, tylko ze to niekoniecznie wina
modemu.
Ktos kiedys pytal o sterowniki do win95 - druga dyskietka.
A poza tym do Zoltrixa (przynajmniej ja mialem) daja mikrofon i cd... niby
nic wielkiego a cieszy.

Pozdrawiam

Marcin