Re: NEC Superscript - opinie...

Autor: Adam Zams (EMITER_at_elektron.pol.lublin.pl)
Data: Mon 26 May 1997 - 17:26:49 MET DST

> From: kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Michal Tyrala)
> Subject: Re: NEC Superscript - opinie...

> Sa tez wersje z PCL5 (bodajze 660+). NEC tez cos pisal o module PS,
> ale czy taki tandem bedzie dalej najtanszy?

NEC SS 660+ istotnie jest drukarka GDI (Win3.1x, Win 95). PCL5e to
ona ma ale w DOS-box spod Windows.
PostScript realizowany jest software'owo (nb bardzo fajnie) dla Win
3.11 wzwyz (oczywiscie bez doplat :) ).
cena ok. 1080zl + VAT

NEC SS 860 jest drukarka GDI PRO + PCL (cos jak HP LJ6P tylko troche
slabszy podajnik i bez zlacza IR). Niestety bez opcji PostScript.
Ma za to pare "wodotryskow". cena ok. 1600zl +VAT.

Adam