Re: problem z drukarka

Autor: MarekA (Marek.Adamkowski_at_olsztyn.tpsa.pl)
Data: Mon 26 May 1997 - 16:03:08 MET DST

PAWEL z Elku <kornac_at_friko.onet.pl> napisał(a) w artykule
<01bc6944$57f07400$LocalHost_at_pawel>...
> Mam drukarke Epson LX-300 i problem z nia zwiazany.

Pisalem Ci , ze mam podobny problem z ta drukarka ,
pomimo kilkukrotnych listow na liscie nikt nie potrafi mi pomoc.
 Poza tym zauwazylem , ze min. na tej liscie wiekszosc
gosci potrafi dyskutowac tylko o "pierdolach" i to z duzym
samozaparciem.Np. problemem sa "reklamy " Lupusa etc. i cos
takiego potrafi zajac kilkanascie listow .
Co prawda w serwisie Epsona powiedzieli mi , " ze tak ma byc , bo
to staroc" wiec moze i na liscie nikt nie zabiera glosu bo nie wie.

--
MarekA
Marek.Adamkowski_at_olsztyn.tpsa.pl