wirus (?) w win.com

Autor: Maciej Bartkowiak (mbartkow_at_et.put.poznan.pl)
Data: Mon 26 May 1997 - 14:08:48 MET DST

Mam taki problem:

Od pewnego czasu stare win 3.1 CEE (musze trzymac taka wersje z pewnych
wzgledow praktycznych) zaczely mi sie strasznie sypac. Odkrylem, ze plik
win.com ma zmieniona date. Niestety, zaden dostepny mi program antywiru-
sowy nie wykrywa infekcji. Wirus nie ujawnia sie w zaden spektakularny
sposob, co pewien czas komputer zawiesza sie calkowicie albo restartuje.
Obecna dlugosc win.com wynosi 45884.
Poniewaz stare dyskietki instalacyjne ulegly zniszczeniu, nie moge
odtworzyc pliku. Bylbym bardzo zobowiazany, gdyby ktos mogl mi przeslac
oryginalny plik. Prosze nie pisac porad w stylu "zmien system".

dzieki z gory

--
Maciej Bartkowiak
Institute of Electronics and Telecommunication    phone: (+48 61) 782762