Odp: dzwoncie do mnie do BBS'u !!!

Autor: Duane (duane_at_polbox.com)
Data: Mon 26 May 1997 - 13:59:03 MET DST

Pawel, ostatnio dostalem od Ciebie list, ze masz tzw. fossil na BBS'ie w
kat. 1 - Modem, plik WNFOSSIL.RAR, dzieki ktoremu moj USR Sportster
Winmodem 33.6 bedzie umozliwial gre pod DOS. Mimo prob po polaczeniu z
BBS'em natychmiast zostawalo ono zerwane. Wiecej nie probowalem, bo
zamiastowa kosztuje, a ja nie pale pieniedzmi w piecu. Uzywalem
Hyperterminal i Dial-Up bo robie to pierwszy raz na 95 i nie wiem czego
uzyc.
Poradz cos i powiedz wiecej o tym programiku. Moze wiesz czy znajde go na
I-necie?

DUANE
duane_at_polbox.com