kontroler AHA1522- aspi2dos - nie startuje- help

Autor: Jerzy Orzeszek (jerzy_at_univcomp.waw.pl)
Data: Mon 26 May 1997 - 13:15:05 MET DST

Czesc
Mam klopoty z Adaptekiem AHA-1522A.
Nie chce zaladowac ASPI2DOS.SYS. Stara wersja pisala:
"unable to initialize HA ... failed" czy jakos tam, nowsza wersja
aspi2dos pisze tylko, ze nie wystartuje.
Podlaczam do tego skaner, i na nowszym adaptecu (AHA2940) wypozyczonym
do testow wszystko ladnie chodzi (na aspi8dos.sys).

Probowalem zmieniac zworki - Adres bios-u, port, przerwanie ale nic.
SCSI ID kontrolera = 7. BIOS startuje, jest supportowany przez
ASPI2DOS.SYS (tzn. jest w aspi2dos napisane dla AIC-63..). Wykrywa
skaner na SCSI ID=0.

Komputer jest "golym" 486. Bez karty sieciowej etc. Autoexec i config
zmienione na minimum (tylko himem i adpatec)

Prosba do czytelnikow listy - powiedzcie, czy zlomowac kontroler? Czy
ktos widzi moze jakas szanse - tzn. moze czegos nie wiem, co moze
pomoc.
Czy ktos mial podobne problemy i co to bylo?

Z gory dzieki za jakikolwiek odzew

Piszcie do mnie na pim_at_orfe.pl (tak dla mnie jest najwygodniej).

Pozdrowienia