Re: Vibra 16 PnP na plycie Pentium PnP

Autor: Marcin Grabski (titoos_at_elektron.pl)
Data: Sun 25 May 1997 - 17:48:59 MET DST

On Sun, 18 May 97 23:53:02 +0200, Mariusz Mroczkowski
<Mariusz.Mroczkowski_at_p109.f80.n480.z2.fidonet.org> wrote:

>Hello Marcin!
>
>17 May 97 17:47, Marcin Grabski -> do All:

>Sproboj podmienic na windowsowski driver CSPMAN.DLL

Nie pomoglo. Co ciekawe - zauwazylem ze system nie konczy odgrywac
wavow. To znaczy np. puszczam chociazby event systemowy na play (na
glucho) i strzalka play - jest ciagle szara - jakby ten wave byl grany
w nieskonczonosc (trzeba dopiero nacisnac stop)...

poki co - reinstaluje win95 - i tak jest na tym komputerze tylko do
gier...

z powazaniem
Marcin Grabski