Re: karta dzwiekowa z wyjsciem cyfrowym !!!

Autor: Marcin Mastykarz (mastyk_at_site.com.pl)
Data: Sun 25 May 1997 - 02:05:36 MET DST

> Grzegorz Mielcarek <G.Mielcarek_at_iie.pz.zgora.pl> napisał(a) w artykule
>
> czy ktos slyszal moze o jakiej karcie dzwiekowej (lub czyms podobnym),
> ktoraby miala wyjscie i wejscie cyfrowe, takie
> jak sa stosowane na w komptaktach lub w MiniDisc ??

Jest pare takich kart.

Np. TripleMagic, ktora mozna kupic razem z programem do hard disk
recording'u. Ma wejscia i wyjscia cyfrowe, studyjna jakosc (robilem na
niej mastering paru CD). Program sam w sobie nie jest zbyt przyjazny,
ale calkowicie wystarcza.

Wszystko zalezy do czego taka karte potrzebujesz - czy do studia, czy do
robienia muzyki w domu, czy do prezentacji multimedialnych....

Uwazaj na sklepy! Zwykle sa dystrybutorami jednej karty i powiedza Ci,
ze ta karta jest najlepsza i maja ja najtaniej...

--
Pozdrawiam
Marcin