Karta miroCONNECT 34 wave

Autor: Ryszard Baranowski (markor_at_polbox.com)
Data: Sat 24 May 1997 - 22:27:06 MET DST

Mam problem z zainstalowaniem karty tak by skonfigurowac zainstalowany w
niej modem by wspolpracowal z IE 3.0. Po wielu probach udalo mi sie to
kiedy doinstalowalem modem standardowy 28,800 i zedytowalem lancuch
inicjalizacyjny w rejestrze. Mam w tej chwili zainstalowane dwa modemy
(standardowy 28,800 i miroCONNECT 34 wave Data Fax VOD Modem) i skierowanie
jakiegokolwiek odwolania do tego drugiego przez jakis program inny niz
dolaczone oprogramowanie przez producenta konczy sie komunikatem, ze modem
nie odpowiada. Mam wiec w tej chwili sytuacje, ze musze uzywac fikcyjnego
modemu standardowego, ktory w jakis sposob komunikuje sie przez modem miro
(usuniecie miro powoduje zerwanie komunikacji z modemem standardowym) do
laczenia sie z internetem i modemu miro do obslugi telefonu, voicea i faxu.
Wszystko bylo by w porzadku gdyby nie fakt, ze dolaczony program faxowy nie
dziala (brak automatycznego wybierania numeru a po wybraniu recznym, mimo
wyraznego sygnalu z obydwu stron proba przeslania faxu zawsze konczy sie
niepowodzeniem.
        Byc moze ktos mial podobne problemy i znalazl na nie rozwiazanie?
Bardzo prosze o informacje. Bede wdzieczny za kazda. Poszukuje rowniez
instrukcji badzbardziej szczegolowych informacji na temat opisanej karty w
naszym ojczystym jezyku.

Z pozdrowieniami dla wszystkich.
                                        Rychu

markor_at_polbox.com