Re: dekoder base64

Autor: Karol Pilorz (Karol.Pilorz_at_anlykem.lu.se)
Data: Sat 24 May 1997 - 15:04:32 MET DST

Hej,
Grzegorz Szyszlo wrote:

> mam klopot. moze mi ktos doradzic jakies narzedzie, ktorym moge
> dekodowac base64 ? chodzi mi o cos krotkiego co moge wydac
> z linii polecen, a najlepiej jakby potrafilo powyciagac kodowane
> pliki ktore przychodza od czasu do czasu mailem lub na newsy.

Kiedyś zciągnąłem sobie dosowy programik DECODE64.EXE 14kB (pakiet
zawierał także ENCODE.EXE i UNIX2DOS.COM). Nie pamiętam niestety gdzie
to było. W dokumentacji jest URL:
www.gil.net/~airwaves/ (nie sprawdzałem)
Data powstania to wakacje 96 (zbiory z lipca i sierpnia)
W razie czego mogę podesłać.
Miłego dnia,
Karol