Re: Polski shareware i freeware

Autor: Marcin Pawlak (Martin_at_chip.vogel.pl)
Data: Sat 24 May 1997 - 12:46:39 MET DST

Piotr Trzcionkowski wrote:

> 23 May 1997 09:50:35 GMT, "Marcin Madrzak" <mmadrzak_at_wbk.com.pl>

> Naprawdę uważasz, że to spam? Gdyby nie było zainteresowanych to
> rozumiem, ale są. Zważając na sens takiej promocji to chyba naprawdę
> pocieszające, że ktoś tym się chce zajmować. Tak się składa, że
> obecnie wszystkie serwery oferują tylko zachodnie badziewie (mirrory
> wszelkiej maści). Czy to aby normalne ?
>
> Piotr Trzcionkowski
> tel. +48 (32) 1-284-907
> http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk

Ludziska - czy wyscie ocipieli????????
Ja rozumiem, ze niektorzy z Was traktuja posty
Pawla jako ordynarny spam, ale tubujac go w
nieskonczonosc robicie cos gorszego. Spam jest
niemile widziany, bo zapycha listy
i denerwuje ludzi. Mnie natomiast denerwuje,
jak liste zapycha dyskusja na temat jednego spamu...
Nie zagladam na ta liste po to, zeby poczytac,
co kto ma lub nie ma do zarzucenia Pawlowi Wimmerowi.
Zalozcie sobie liste pl.kto_nie_lubi.pawla.wimmera,
i tam kierujcie swoje zazalenia, albo ograniczajcie
ilosciowo swoje wypowiedzi. Z tematem grupy nie maja
one naprawde nic wspolnego!

Marcin