Re: Problem z bootowaniem

Autor: KOZA (meee_at_polbox.com)
Data: Fri 23 May 1997 - 16:49:57 MET DST

Grzegorz Duda <Grzegdu_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<01bc66fa$adb4dda0$6495ccc2_at_tpsa.pl>...
> Mam 486AMD/133, 32MB EDO RAM( 2x16), WIN'95. Miesiac temu padla mi plyta
> glowna Gigabyte. Teraz mam ALI SMT486/5x86, i tu zaczal sie problem ze
> startem systemu z dyskietki. Nie chce ruszyc DOS 6.2 z zadnej dyskietki,
> nawet z instalacyjnej, natomiast z dyskietki startowej WIN'95 rusza bez
> problemu. Nie daly rezultatu zadne zmiany w BIOS.Wylaczenie dyskow tez
nie
> zmienilo niczego. Wypisuje "Starting MS DOS 6.20" po czym dioda na stacji
> dyskietek gasnie i nic wiecej sie nie dzieje.Czy ktos wie co tu jest
grane?
> [...]

Nie pamiętam teraz która to była płyta, ale na pewno ALI kiedyś podało
w książeczce fałszywą zworkologię.
Jeden z jumper-ów na tamtym modelu powodował dokładnie
takie objawy jak opisałeś.
Więcej mogę wiedzieć dopiero w poniedziałek.

powodzenia przy zabawie zWORKAMI.
KOZA