Re: Java czy C++ ?

Autor: Pawel Gajda (pagaj_at_delta.ii.tuniv.szczecin.pl)
Data: Fri 23 May 1997 - 14:15:26 MET DST

Krzysztof Zielinski <cracker_at_friko.onet.pl> wrote:
> Od pewnego czasu zastanawiam sie jaki wybrac jezyk: Java czy C++ ?
> Interesuje mnie tez, ktory program wybrac:
Jeśli jesteś zainteresowany tworzeniem aplikacji niezależnych od platformy
sprzętowej i systemowej, działających w sieci to oczywiście Java.
Jeśli natomiast chcesz tworzyć oprogramowanie dla siebie, ewentualnie by
je sprzedawać to jednak C++. Java nie jest jeszcze językiem na tyle
rozwiniętym, by tworzyć w nim np. skomplikowane bazy danych.
Poza tym jest to język interpretowany, więc aplikacje działają wolniej
niz te napisane w C/C++.
Jeśli chodzi o wspomniane bazy danych, to gnialnym narzędziem jest, moim
zdaniem, Delphi. Z tym, że wymaga on znajomości Pascala.
C++ Buildera jeszcze nie widziałem, więc nie mogę nic napisać.
A wracając do tematu "Java czy C++" to polecam oba, są dosyć podobne :-)

Pawel Gajda
pagaj_at_delta.ii.tuniv.szczecin.pl