Re: News robot chrzaniony...

Autor: Piotr Manturzyk (gandalf_at_mailserv.rz.fh-merseburg.de)
Data: Fri 23 May 1997 - 09:52:38 MET DST

Hi
Ja sie wczoraj wq***. Robot przyslal mi, ze linijki mam za dlugie.
chodzilo mu zapewne o linijki z cytatem, to co moze jeszcze mam sam
formatowac czyjes wypowiedzi?! Netszkapa (pod linuxem notabene) sama
zawija mi linijki po 72 literce. Ten posting leci bez zadnego entera. A
moze ten chrzaniony robot to tylko jakas praca dyplomowa i mozna miec
nadzieje, ze ok sierpmia zostanie wylaczony (ja oceniam go na
dostateczny pod wzgledem uzytecznosci i bardzo dobry pod wzgledem
wqrzalnosci). I cale szczescie, ze mam lacze dzierzaione do internetu i
do tego za darmo, bo bym sie jeszcze bardziej zbulwersowal. A robot
pisze, ze jego list jest jest ewentualnie okrojony do 10000 znakow.
Dobre - 10 kB tekstu ot tak dla czyjejs uciechy bladzi po sieci, a inni
czepiaja sie, za sygnaturka ma 5 linii a nie 4. Ja tu mam dosc
komputerow w okolicy, i moge postawic dosc robotow wysylajacych smieci
binarne lub tekatowe na /dev/null jakiegos komputera w Polsce. Niech sie
nawet odbija, mnie to nie obchodzi, jak chcecie miec zapchane lacza, to
moge pomoc. Moze do wieczora mi przejdzie, ale na razie uwazam, ze autor
robota osiagna swoj cel: zwrocil na siebie uwage. Jezeli to go nie
zadowala, to mu wspolczuje. Uwazam robota i jego autora za komunistow i
jak jeszcze dostane kiedys maila, ze nie uzywam ogonkow, a powinienem,
to na prawde wysle mu jakis coredump. A bardzo nieodpowiedzialne jest
stawianie robotow, ktorych numer wersji jest 1e-10alfa (jak np. ten).
Autor owego robota moglby najpierw przez jakis rok kierowac CALY output
na swoje konto i przygladac sie, czy robot faktycznie dziala poprawnie.
Nigdzie na zachodzie czegos takiego nie spotkalem, pewnie ludzie jeszce
i ciegle testuja, a tu prosze: dorwal sie dupek do komputera i napisal
robota. ehhh, spadam z tej listy, nic tu po mnie, ta lista nie jest dla
ludzi. A jak mi cos cofnie z grupy www albo linuc, to.....

pozdrowienia dla pozostalych
gandalf

| DC Piotr Manturzyk |
| mailto:gandalf_at_mailserv.fh-merseburg.de |
|______ University of Halle, Germany _____|