Re: News robot chrzaniony...

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 22 May 1997 - 20:44:36 MET DST

Raku <mraczkow_at_altkom.krakow.pl> wrote:
: Jest on za przeproszeniem do dupy.
: Czy nikt nie przewidział takiej sytuacji: odpisuję na jakiś list (tzw.
: Re).
: Ja nie wwalam żadnych ogonków, ale w poprzedniku już były ---> czyli mój
: list jest też dla Robota błędny, a to jest na pewno do dupy.

Ano widac nie przewidzial, tez mnie to meczylo.
Z drugiej strony .... jesli mimo wszystko TY wysylasz robaczki, chocby
w cytacie, to wypadalo by dostawic informacje o kodowaniu ...
lub usunac robaczki z cytatu :-)

J.