Re: Ile RAM-u?

Autor: Piotr Manturzyk (gandalf_at_mailserv.rz.fh-merseburg.de)
Data: Thu 22 May 1997 - 20:24:04 MET DST

Mariusz Mroczkowski wrote:

> Hello Piotr!
>
> 19 May 97 14:02, Piotr Manturzyk -> do All:

> Trzeba zadbac nie tylko o miejsce na swapfile, ale tez na pliki w katalogu
> \TEMP. Jak w trakcie pracy swapfile sie rozrosnie nie pozostawiajac miejsca na
> dysku/partycji na tempfile, to moze wystapic taki wlasnie momunikat o braku
> pamieci.

To nie jest takie proste. jak lata word, paint shop pro, picture
publisher,
notepad, explorer i jeden taki mediaview, to swap (dynamiczny od 0 do ok
100 mb)
wynosi 0 bytow. to jest raczej wina tego mediaview, ze powoduje jakis
bigos w
pamieci. ale to nic, przyzwyczailem sie :)
Ale zauwazylem, ze winda regularnie pada, jak sie skonczy CD odgruwane
standardowym playerem CD na karcie AWE32. Rozwiazalem tem problem: nie
slucham
CD tylko radia :))

pozdrowienia
gandalf

--
|           DC Piotr Manturzyk            |