Pytanie o Zoltrix..

Autor: Grzegorz Tomczyk (gtomczyk_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Wed 21 May 1997 - 21:23:46 MET DST

Cześć.
Mam pytanie do wszystkich posiadaczy modemów Zoltrix.
Otóż, widziałem ostatnio w "reklamówkach" oferty sprzedaży tych modemów w pakietach oznaczonych znakiem PL.
Co oznacza ten znak? (homologacja?, czy może polsko-języczny software do obsługi modemu?)
Jeżeli wiecie to proszę o informacje.

Sam posiadam modem Zotrix 33600 V.34 i jestem z niego zadowolony.
Nie ma z nim problemów, ale w pudełku nie było oprogramowania do Win'95 tylko do Win 31x i to en.

mailto:gtomczyk_at_snack.p.lodz.pl
http://snack.p.lodz.pl/~gtomczyk