Re: Web Media Publisher !

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Wed 21 May 1997 - 16:56:31 MET DST

 Artur Topolewicz wrote in article <01bc65f4$8ad3e760$LocalHost_at_intern
al>...
>Witam,
>
>Moze, tak calkiem przypadkowo ktos wie jaki jest "registration
number"
>do wersji "trial" programu Web Media Publisher 2 ?, a jak ktos wie
>i mi powie to wielkie dzieki.

Takie pytania wysylaj raczej prywatnie, jesli musisz, a nie na liste,
bo glupio.
BTW - odradzam stosowanie WMP. W ostatniej znanej mi wersji nie
zawija wierszy w oknie edycji, czyli musialbys za kazdym razem klepac
Enter.

Pawel Wimmer
Redaktor / Editor
Wydawnictwo Lupus / Lupus Publishing House
E-mail: pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl
WWW: http://www.polbox.com.pl/lupus