Re: Prognoza sprzedazy systemow operacyjnych.

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 21 May 1997 - 09:21:44 MET DST

Mariusz Mroczkowski <Mariusz.Mroczkowski_at_p109.f80.n480.z2.fidonet.org> wrote:
>Hello Grzegorz!
>
>17 May 97 14:28, Grzegorz Szyszlo -> do All:

>I to zmeczenie manifestuja podwojeniem zakupow w MS ???
>Ciekawy wniosek ! :))))

> Mariusz -=maVox=-

o jakim ty podwojeniu mowisz ? przyjrzyj sie wynikom jeszcze raz.
tu nie ma nawet 10% wzrostu w stosunku do reszty. naucz sie
interpretowac wyniki, a dopiero potem prognozuj.

aha. czemu nikt tu nie zwrocil uwagi ile zostalo sprzedanych
plyt zawierajacych rozne dystrybucje linux'a. pewnie bedzie
tego gdzies w granicach 10% ilosci licencji, jaka sprzedaje
majkrofon. co ciekawe, ta liczba ciagle rosnie. a z tego co widze
to ludzie sobie pozyczaja plyty z linuxem.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |