Odp: Napedy CD-ROM

Autor: Duane (duane_at_polbox.com)
Data: Tue 20 May 1997 - 19:28:44 MET DST

Polecam Ci napedy AZTECH, maja wysoka korekcje bledow, a i mechanicznie sa bardzo dobrze zrobione. Nie wiem, ja z dostepem i tego typu bajerami, bo nie mam informacji. Poza tym swietne sa TOSHIBY pod kazdym wzgledem. Natomiast odradzam GOLDSTAR bo bez przerwy sie psul i mial bardzo kiepska korekcje bledow. Nawet czasem nie chcial wysunac szufladki... :-\

Duane
duane_at_polbox.com