Re: Wieszanie sie Worda 7.0

Autor: Marcin Mastykarz (mastyk_at_site.com.pl)
Data: Wed 21 May 1997 - 00:49:54 MET DST

Rafal Rauchflaisz wrote:

> Problem pojawil sie nieoczekiwanie 2 dni temu. Nie mozna w Wordzie wtawic
> ramki ani zmieniac wymiarow rysunkow. Wszystko staje i to do tego stopnia,
> ze nie dziala restart z klawiszy. Pozostaje przycisk ...
> Wykopsalem calego MS Offica i zainstalowalem na nowo. NIC.
> Zastanawiam sie nad reinstalacja WIN.
> Moze ktos ma jakis pomysl?
> Procek AMD 120, HOT 433, 16 MB RAM.

Mialem podobne problemy dwa miesiace temu na trzech komputerach.
Wymienilem AMD na Intela i .... jest dobrze. Generalnie niektore AMD po
pol roku - rok psuja sie. Raz Win95 napisaly mi, ze potrzebuja 386 aby
sie uruchomic... Na intelu jest OK.

Oczywiscie przyczyna moze byc inna, ale taka tez.

PS. Nie pracuje dla Intela :)

--
Pozdrawiam
Marcin