Re: po co jakiś kretyn ma pisac "ppp" i "ppp"

Autor: Krzysztof Trybowski (trybik_at_polbox.com)
Data: Tue 20 May 1997 - 17:07:44 MET DST

> Dla mnie to również ciekawa informacja!

1. zawsze można sięgnąć do archiwum...
2. temat był wałkowany na pl.comp.pecet i pl.comp.os.win95 (nie wiem jak na
pl.comp.networking i pl.comp.www)...

p.s. przez "wałkowany" mam na myśli to że przewinęło się przez listy
kilka(naście) skryptów (b. podobnych), instrukcji użycia etc....

Oby nigdy więcej...

--
~Trybik
mailto: trybik_at_polbox.com   /   trybik_at_priv.onet.pl