Re: Uziemienie monitora

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Tue 20 May 1997 - 16:40:57 MET DST

At 14:29 97-05-20 +0200, you wrote:
>: >Otoz sprawa jest taka ze przy 100V nie daje 100% a przy 1000V .. nawet
>: >100000 (sto tysiecy V) daje 100% przezywalnosci.
>: >Nigdzie przeciez nie napisalem o wydajnosci zrodla a to podstawa.
>
>: No i tu chlopie wpadles, bo jak zrodlo jest malo wydajne
>: to po zwarciu "czlowiekiem" napiecie spadnie do niskiego.
>: Do jakiegio konkretnie to oczywiscie zalezy od wzajemnego
>: stosunku opornosci czlowieka i wewnetrzenej zrodla.
>
>A o czym ja mowie ???

  No ale piszesz niejasno albo miedzy wierszami.
  Slowa impedancja zrodla nie uzyles ani razu !
  Padlo slowo "ladunek", owszem, ale czy ty je uzyles ?
  Nie pamietam.

>Ja widze ze niektorzy nie czytaja ... a szkoda.
>Ale jak widze to sie bierze z poprzedniej naszej dyskusji gdzie to ja bylem
>niedobry bo twierdzilem ze TeX lepszy od Worda .. i tak juz Romkowi zostalo.

  Albo sie przeceniasz albo nie doceniasz mojej sklerozy.
  Wogole nie pamietam kto ze mna dyskutowal bo to dla mnie
  nie jest istotne, tylko istotne jest co pisze/pisal.

>Zobaczy cos odemnie to pisze przeciwnie.

  Mylisz sie (nie powiem "jak zwykle" zeby ci nie dawac latwych argumentow :)
  Moze zwrociles uwage, ze w tej dyskusji o napieciach, spalonych monitorach
  zabieram pierwszy raz glos. Wiec jesli twoja teza o moim antysidoryzmie
  bylaby prawdziwa to juz dawno bym sie odezwal.

>Wpisz mnie moze do kill fila i nie bedzie problemow.

  A po co. Nie mam nic przeciwko tobie.
  Z przyjemnoscia czytam argumentacje oponentow i sie tylko
  odzywam, gdy stwierdzam ze ktorys argument jest nietrafiony.

--
Romek