Win95 a drugi twardy dysk.

Autor: Janusz Kalaczynski (kalaczyj_at_cadvision.com)
Data: Tue 20 May 1997 - 06:29:32 MET DST

Windows 95 znowu mnie rozbawilo.
Mialem skonfigurowany twardy dysk Scirocco 1.7 jako Master
z kilkoma partycjami. Wszystko gralo pieknie, Win95 nawet dzialalo
( problemy z drukarka HP540 byly oczywiste ). Kolega zechacial,
zebym zrobil mu spartycjonowanie jego nowego dysku, Fujitsu
cos tam, pojemnosc 2.5 Gb. Zeby bylo latwiej, nowy ustawilem jako First
Master, moj jako secondary Master. Zrobilem fdisk, formatowanie
(wszystko oczywiscie pod Dosem 6.22, za grosz nie ufam temu nowemu
32 bitowemu FAT'owi z OSR2 ) i dawaj do instalacji W95. Wszystko
pieknie, W95 zainstalowalo sie z CD-ROM'a, mial na nowym dysku system
operacyjny. Wylaczam wiec, usuwam Kumpla HD, przelaczam kabelki
z powrotem na mojego, wlaczam, a tu nagle TRRACH !!! Komunikacik
o tresci IO ERROR, Change the disk and restart again. Co jest, mysle.
wchodze jeszcze raz, tym razem spod dyskietki startowej (DOS, nie W95!)
-no i pieknie. Cos mi podawalo nazwy do partycji - to jeszcze przeboleje,
ale toto widocznie chyba uznalo, ze kompletny sekwencja startowa
nie jest mi juz chyba potrzebna na moim dysku, bo wywalila mi IO.SYS
i MSDOS.SYS .
Nauka? Nie podlaczac i instalowac W95 na first Master, jesli na Second
Master W95 i system juz sa zainstalowane.

pozdrawiam
Janusz Kalaczynski
kalaczyj_at_cadvision.com