Re: Linux Wars was: Linux kontra swiat

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 20 May 1997 - 00:06:40 MET DST

On 19 May 1997 16:55:35 GMT, Grzegorz Szyszlo

>podeslij mi na moj email swoj XF86Config , oraz jak odpalasz startx
>to skieruj wyjscie do pliku. ten plik tez mi podeslij. przy okazji
>dopisz informacje, jaki to monitor, i z jakimi rozdzielczosciami
>fizycznymi chcesz pracowac. na miejscu sam bym obejrzal i bym glupio
>nie pytal :) ale jasnowidzem nie jestem :)))))

Wyzwanie przyjete, configi dostaniesz, ciekawe co zdzialasz :-).

>grupa ogonki, i linux. zreszta na stronie ogonkowej powinny byc fonty iso-2
>dla xwindow.

He, he. Sa. Setki fontow, a kazdy zly, przynajmniej po paru godzinach
(!) spawdzania. A ten jeden ladny [vga] nie wystepuje w ISO.

>a co twoja sobie nie radzi ? bo ja nie mialem problemow z zadna poczawszy
>od wersji 0.9 . a teraz pozostalem przy wersji 1.1N mimo ze w zapasie
>mam 3.02 dla badziewiastych stron frames only :)

Radzic sobie prawie radzi ... tylko jak sie np mailer wlacza, to ma w
pionie jakies 650, gorna czesc wyskakuje poza ekranem i juz przesunac
sie nie da. A jak ktos na liscie wymieni kilkadziesiat pozycji, to sie
otwiera menu na cala wysokosc ekranu, i ta ostatnia pozycja 'more...'
znika za paskiem fvwm95...

J.