Re: Reczne ustawianie partycji

Autor: SHiM0N (shimon_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Mon 19 May 1997 - 23:44:59 MET DST

>Jak recznie ustawic partycje na dysku pod DOS/G95. Mam uszkodzone
>50 cylindrow i chce ustawic partycje poza ich zasiegiem.

Ja tego typu problemy leczy BAD SECTORAMI. Wchodzilo sie do Disk
Editor'a z pakietu Nortona. Znajdowalo pierwszy i ostatni BAD SECTOR,
a nastepnie wypelnialo caly obszar pomiedzy nimi + kilka sectorow z
kazdej strony (na koncu i na poczatku) owymi BAD SECTOR'ami.

ps
to rozwiazanie raczej kiepsko dziala jezeli masz bady na poczatku i
koncu dysku...

Pozdrawiam!

Szymon Kunysz alias SHiM0N 0f 3Li7E
mailto:shimon_at_ikp.atm.com.pl